domingo, 17 de marzo de 2013

CAT·10:"Col·lapse financer" de la sanitat catalana /// "Colapso financiero" de la sanidad catalana

CLICA a la foto per engrandir / CLICA en la foto para agrandar 

El nostre sistema sanitari.


El nostre sistema sanitari es finança amb les retencions dels nostres sous, és a dir és un servei que paguem entre tots, Com pot ser que es quedi sense finançament? Per un ús excessiu? Les xifres no reflecteixen això, els grans comptes ens diuen que els diners destinats a finançar la nostra salut, en una gran part, es va desviar a empreses privades, que clar, necessiten guanys, i per tant dels diners que se'ls dóna solament una part arriba al que és el servei real, si li afegim que “presumptament”, porten anys facturant serveis no realitzats, és a dir cobrar per no fer gens, ja sabem on aquesta part de la perduda dels fons. També cal pensar que quan un té problemes econòmics, decideix prioritzar en les despeses, el més important primer, arribats a aquest punt, És lògic dotar d'un pressupost elevadíssim a Tv3? Finançar periòdics privats? i una altra gran llista de despeses, absurds, i deixar sense finançament la sanitat, o l'educació… 

El pitjor és que les persones que estan fent aquest balafiament, aquesta il•lògica despesa, van guanyar unes eleccions fa poc, És a dir, que la nostra sanitat, aquest a la vora del col•lapse no és culpa solament dels nostres polítics, sí no de tots els que els van votar àdhuc sabent que seguirien ofegant-nos i explicant la cançó: “culpa d'Espanya”, si Catalunya aconseguís més del pressupost general, no estaríem millor, si no que es perdria més…

-----------------------------------------------------------------------------------------


Nuestro sistema sanitario.


Nuestro sistema sanitario se financia con las retenciones de nuestros sueldos, es decir es un servicio que pagamos entre todos, ¿Cómo puede ser que se quede sin financiación? ¿Por un uso excesivo? Las cifras no reflejan esto, las grandes cuentas nos dicen que el dinero destinado a financiar nuestra salud, en una gran parte, se desvió a empresas privadas, que claro, necesitan ganancias, y por tanto del dinero que se les da solo una parte llega a lo que es el servicio real, si le añadimos que “presuntamente”, llevan años facturando servicios no realizados, es decir cobrar por no hacer nada, ya sabemos dónde esta parte de la perdida de los fondos. También hay que pensar que cuando uno tiene problemas económicos, decide priorizar en los gastos, lo más importante primero, llegados a este punto, ¿Es lógico dotar de un presupuesto elevadísimo a TV3? ¿Financiar periódicos privados? y otra gran lista de gastos, absurdos, y dejar sin financiación la sanidad, o la educación… 

Lo peor es que las personas que están haciendo este despilfarro, este ilógico gasto, ganaron unas elecciones hace poco, Es decir, que nuestra sanidad, este al borde del colapso no es culpa solo de nuestros políticos, sí no de todos los que les votaron aun sabiendo que seguirían ahogándonos y contando la cantinela de “culpa de España”, si Cataluña consiguiera más del presupuesto general, no estaríamos mejor, si no que se perdería más…

------------------------------------------------------------


Más/Més:
Boi Ruiz admite el “colapso financiero” de la sanidad catalana


Detienen a la antigua cúpula de la Sanidad pública catalana.


La Generalitat aumenta subvenciones a medios privados en los peores años de crisis



En la Coporación TV3 hay más 200 trabajadores con contratos fuera de convenio, con sueldos de más de 100.000 euros en TV3

No hay comentarios:

Publicar un comentario