viernes, 11 de enero de 2013

CAT·08: Els representants votats pel 30% de la població, ens s'imposaran al 100%,un govern / Los representantes votados por el 30% de la población, nos impondrán al 100%, un gobierno.

CLICA a la foto per engrandir / CLICA en la foto para agrandar 
Els representants votats pel 30% de la població, ens s'imposaran al 100%, (Percentatge de representació sobre el total del cens electoral de Catalunya) un govern pensat únicament per satisfer a uns pocs. Això és democràtic? Algun dia haurem polítics que entenguin que han de governar per a tots els ciutadans i no només per a uns pocs? I encara hi ha gent que vota en blanc o no vota! NOTA: La mateixa queixa val, per Catalunya i per a la resta d'Espanya. 
//// 
Los representantes votados por el 30% de la población, nos impondrán al 100%,( Porcentaje de representación sobre el total del censo electoral de Cataluña) un gobierno pensado únicamente para satisfacer a unos pocos. ¿Esto es democrático? ¿Algún día tendremos políticos que entiendan que tienen que gobernar para todos los ciudadanos y no solo para unos pocos? ¡Y todavía hay gente que vota en blanco o no vota! NOTA: La misma queja vale, para Cataluña y para el resto de España.

No hay comentarios:

Publicar un comentario